ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 493
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: roscoau
Forum: Australia 06-08-2014, 04:01 AM
Replies: 207
Views: 11,716
Posted By roscoau
Yes, he of the rattly clutch... I'll see him...

Yes, he of the rattly clutch... I'll see him Wednesday... :lol3
Forum: Australia 06-07-2014, 05:47 AM
Replies: 207
Views: 11,716
Posted By roscoau
I'm wondering if we've met... I'm one of those...

I'm wondering if we've met... I'm one of those Useless ones, but don't do Bemboka on Saturdays too often. Tomorrow (Sun) at Stonehouse Cafe at Tura is the best of our many coffee mornings.
Forum: Australia 06-07-2014, 05:42 AM
Replies: 207
Views: 11,716
Posted By roscoau
I hope you guys don't go to the pie shop? The...

I hope you guys don't go to the pie shop? The cafe across the road is about 1000x better!
Forum: Australia 05-14-2014, 05:13 AM
Replies: 175
Views: 543,413
Posted By roscoau
R80GS Dakar fairing

Does anyone know where I might obtain a copy of one of these R80GS Dakar fairings?

http://static.productreview.com.au/pr.products/34824_bmw_r80gspd.jpg
Forum: Australia 05-07-2014, 04:11 AM
Replies: 35
Views: 1,650
Posted By roscoau
I think they just lost me.

I think they just lost me.
Forum: Hacks 04-21-2014, 04:16 AM
Replies: 2,603
Views: 389,956
Posted By roscoau
:topes He complained about a problem. Didn't...

:topes

He complained about a problem. Didn't bag anyone out, swear or break any rules of the forum and got banned for his trouble. That's a shiite way to treat anyone on a forum.

His only crime...
Forum: Hacks 04-21-2014, 04:08 AM
Replies: 22
Views: 2,695
Posted By roscoau
So buy an old one. No-one's holding a gun to your...

So buy an old one. No-one's holding a gun to your head... :rofl
Forum: Australia 04-06-2014, 01:54 AM
Replies: 15
Views: 879
Posted By roscoau
Yeah, not a huge rollout... holy f_ck it was wet!...

Yeah, not a huge rollout... holy f_ck it was wet! We all stayed up on the hill; I'm not sure anyone has held a rally in a rice paddy before? :rofl

The oldest rider, at 68, rode an Enfield down...
Forum: Pics, pics, pics... 04-04-2014, 05:33 AM
Replies: 7,608
Views: 6,838,473
Posted By roscoau
Hmm, "Bikes and Wives"?

Hmm, "Bikes and Wives"?
Forum: Australia 04-04-2014, 05:27 AM
Replies: 15
Views: 879
Posted By roscoau
First post 5th Feb, it's a shame you didn't catch...

First post 5th Feb, it's a shame you didn't catch it. Yeah, I should have bumped it up a few times. Will try harder next time...
Forum: Australia 04-04-2014, 05:24 AM
Replies: 15
Views: 879
Posted By roscoau
No dirt! Whether that's good is open to debate......

No dirt! Whether that's good is open to debate... :freaky
Forum: Australia 04-03-2014, 09:56 PM
Replies: 15
Views: 879
Posted By roscoau
It's on! What are you doing this weekend? :rofl

It's on! What are you doing this weekend? :rofl
Forum: Australia 03-20-2014, 03:14 AM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
G'day Paul. I did just the first three nights. ...

G'day Paul. I did just the first three nights.

I travelled from near Bega via McKillops Bridge, Limestone Rd, Omeo to Porepunkah for the three nights, returning via Albury, Corriong, Kiandra.
...
Forum: Australia 03-15-2014, 06:04 AM
Replies: 4,516
Views: 636,757
Posted By roscoau
That's Dan's bike... and I think the KLR is up...

That's Dan's bike... and I think the KLR is up for sale now. :eek1
Forum: Australia 03-05-2014, 11:17 PM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
"The motorcycle rider must not ride with more...

"The motorcycle rider must not ride with more passengers than the sidecar is designed to carry."

http://www.rms.nsw.gov.au/licensing/downloads/motorcycle_riders_handbook.pdf

Since the number of...
Forum: Australia 03-04-2014, 01:37 PM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
It's a GREAT option! You can have two kids...

It's a GREAT option!

You can have two kids and a pillion at the same time, no problem...
Forum: Australia 02-18-2014, 01:53 AM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
Damn, we were in Bairnsdale yesterday! Had a nice...

Damn, we were in Bairnsdale yesterday! Had a nice pie at Bruthen Bakery too... yum... :rofl
Forum: Australia 02-12-2014, 11:43 PM
Replies: 5,266
Views: 307,072
Posted By roscoau
Ah... ok, scrap that idea... :freaky This is...

Ah... ok, scrap that idea... :freaky This is the first time I've seen photos.
Forum: Australia 02-12-2014, 11:07 PM
Replies: 5,266
Views: 307,072
Posted By roscoau
I wonder how many of these are doable for an...

I wonder how many of these are doable for an outfit? I keep hearing about Razorback but info is inconsistent... this is my local area too...
Forum: Australia 02-05-2014, 04:09 AM
Replies: 15
Views: 879
Posted By roscoau
Sapphire Coast Rally

http://www.sapphirecoastulysses.com/rally/Rally%20Poster.jpg
Forum: Australia 01-28-2014, 09:39 PM
Replies: 274
Views: 14,659
Posted By roscoau
Is the site easily spotted if you just head down...

Is the site easily spotted if you just head down Barry Way?
Forum: Australia 01-19-2014, 12:56 AM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
It takes a standard 7" insert, so just pop a...

It takes a standard 7" insert, so just pop a Hella or similar in...
Forum: Ride reports 01-15-2014, 04:08 AM
Replies: 289
Views: 82,011
Posted By roscoau
They certainly can do some damage... and are...

They certainly can do some damage... and are almost sure to pee on you. :rofl
Forum: Australia 01-13-2014, 12:34 AM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
All else being ok, I'd be off tomorrow! The bike...

All else being ok, I'd be off tomorrow! The bike would be fine.
Forum: Australia 01-04-2014, 12:51 AM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
To make it happen I'd have to get a very good...

To make it happen I'd have to get a very good offer. Can't see that happening but I'm willing to be proven wrong... :evil

Trouble is I now have it farkled just the way I want it and keeping it...
Forum: Australia 01-02-2014, 09:31 PM
Replies: 209
Views: 12,280
Posted By roscoau
Oh hell yeah. I love mine and it will only be...

Oh hell yeah. I love mine and it will only be finances which stop me getting a 2014 when they arrive. Buying my Ural was the best decision I ever made.

Oh yeah, I didn't vote because there was no...
Forum: Hacks 12-20-2013, 11:01 PM
Replies: 6,324
Views: 2,283,713
Posted By roscoau
I can match that! :deal ...

I can match that! :deal

http://roscoau.smugmug.com/Ulysses/Rylstone-forum-event-092011/i-HPZN5JD/0/L/DSCF1042-L.jpg
Forum: Hacks 12-19-2013, 12:22 AM
Replies: 33
Views: 2,894
Posted By roscoau
The bike needs nothing beyond a good run-in...

The bike needs nothing beyond a good run-in (5000km's worth) so it depends on what you want. For me it would still be racks and driving lights.
Forum: Hacks 12-14-2013, 11:42 PM
Replies: 2,603
Views: 389,956
Posted By roscoau
Anyone basing a decision on a Ural purchase on...

Anyone basing a decision on a Ural purchase on performance numbers should be banned from owning one. You'd have to be an idiot.
Forum: Hacks 12-07-2013, 03:27 AM
Replies: 2,603
Views: 389,956
Posted By roscoau
We have only your word on how the bike was...

We have only your word on how the bike was ridden, so it becomes a simple choice wether to believe you or the guy many of us have personal experience with. Guess how that's going to go? Continual...
Forum: Pics, pics, pics... 12-07-2013, 03:07 AM
Replies: 7,608
Views: 6,838,473
Posted By roscoau
Toy Run today... ...

Toy Run today...

http://roscoau.smugmug.com/Causes/Toy-Run/2013-12-07/i-CrL7Bvt/0/M/P1020759-M.jpg
Forum: Hacks 11-29-2013, 02:00 AM
Replies: 77
Views: 9,462
Posted By roscoau
Dunno. Which one do you want?

Dunno. Which one do you want?
Forum: Australia 11-08-2013, 02:27 AM
Replies: 10
Views: 855
Posted By roscoau
It's ok, not fancy, but with ensuite for about...

It's ok, not fancy, but with ensuite for about $50. There are also a couple of motels on the hill above Merimbula for around $69 a night.
Forum: Hacks 10-24-2013, 05:13 AM
Replies: 24
Views: 3,252
Posted By roscoau
It's all about the GRIN. :rofl

It's all about the GRIN. :rofl
Forum: Hacks 10-23-2013, 03:10 AM
Replies: 20
Views: 1,563
Posted By roscoau
Squid's owner did a lap of the block that racks...

Squid's owner did a lap of the block that racks up a lot of km. The story is out there...
Forum: Hacks 10-22-2013, 03:24 AM
Replies: 20
Views: 1,563
Posted By roscoau
Squib! :evil What does your gut say?

Squib! :evil

What does your gut say?
Forum: Hacks 10-16-2013, 04:04 AM
Replies: 26
Views: 4,146
Posted By roscoau
:clap:thumb

:clap:thumb
Forum: Hacks 10-07-2013, 05:05 AM
Replies: 2,603
Views: 389,956
Posted By roscoau
No.

No.
Forum: Hacks 10-05-2013, 05:21 AM
Replies: 2,603
Views: 389,956
Posted By roscoau
My Ural is my first outfit. I looked around and...

My Ural is my first outfit. I looked around and the Ural was good value given performance wasn't an issue. I wanted something I wasn't afraid to work on since that is part of the ownership experience...
Forum: Australia 10-04-2013, 04:04 AM
Replies: 8
Views: 793
Posted By roscoau
That I find hard to believe... the second time...

That I find hard to believe... the second time might be, but this time will be fine! :rofl
Showing results 1 to 40 of 493

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 11:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014