ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: theMISSIONARY
Forum: Thumpers Today, 12:22 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
hmm i have 51000km's on mine....still the...

hmm i have 51000km's on mine....still the original sliders and guides the rollers have some marks but thats it......i dont jump it much or load it down with heaps of gear but i have noticed i go...
Forum: Australia Today, 12:17 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
just having a stir with MonoMark :deal I...

just having a stir with MonoMark :deal

I didnt burn anything :rofl i'm innocent :lol3
Forum: Thumpers Yesterday, 06:02 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
its funny i lost the Clip on a primary drive...

its funny i lost the Clip on a primary drive chain and the plate was on the joining link so tight it just stayed put......still put a new clip on

just changed the chain & sprockets + rear tyre...
Forum: Australia Yesterday, 03:08 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
twice AFAIK but the stigma holds :rofl

twice AFAIK but the stigma holds :rofl
Forum: Australia Yesterday, 02:48 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
there was a Gathering there some years...

there was a Gathering there some years ago.......it didnt end well :deal
Forum: Australia Yesterday, 02:13 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
:rofl:rofl:rofl

:rofl:rofl:rofl
Forum: Thumpers 07-16-2014, 01:27 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
60 mpg(25km/l) on the highway to 71 mpg(30km/l)on...

60 mpg(25km/l) on the highway to 71 mpg(30km/l)on ADV type rides
Forum: Thumpers 07-12-2014, 06:02 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
+1

+1
Forum: Thumpers 07-11-2014, 12:09 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
http://www.betamotor.com.au/ I had a Beta...

http://www.betamotor.com.au/

I had a Beta Trials bike.....they are common

the RR390 only has 0.8L of Oil and from what i can find its around 1000km/10hr service

Its an Enduro bike not a...
Forum: Thumpers 07-03-2014, 02:02 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
well Some people seem to have the following ...

well
Some people seem to have the following

Fuel pump

Chain slider wearing out and the chain eating the swingarm

Stators roasting

having said that i have over 50000km on my 2008 model...
Forum: Australia 06-27-2014, 04:51 AM
Replies: 68
Views: 6,223
Posted By theMISSIONARY
its worth looking my local bike shop still has a...

its worth looking my local bike shop still has a WRx 2008 new on the floor for 9K

so he might find a TTR out there:deal
Forum: Australia 06-27-2014, 01:09 AM
Replies: 68
Views: 6,223
Posted By theMISSIONARY
its a pity to...i liked the KLX 300.......its...

its a pity to...i liked the KLX 300.......its just not as good as a WR250r of Awesomeness :deal:evil
Forum: Australia 06-26-2014, 11:03 PM
Replies: 68
Views: 6,223
Posted By theMISSIONARY
trail bike

trail bike
Forum: Australia 06-25-2014, 01:30 AM
Replies: 84
Views: 7,982
Posted By theMISSIONARY
+1 on that.....at $15000 i would still buy one...

+1 on that.....at $15000 i would still buy one over modifying a bike to fit a purpose as i find thing just dont work as well as one designed right from the start :deal
Forum: Thumpers 06-20-2014, 03:59 PM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
AC10 front D606 rear:deal

AC10 front D606 rear:deal
Forum: Thumpers 06-19-2014, 12:31 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
i have seen(cant find any pics) the Kiwis...

i have seen(cant find any pics) the Kiwis floating bikes across rivers with Tractor tubes
Forum: Australia 06-08-2014, 04:50 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
yeah off to Kate reed and Trevalyn tomorrow MTB...

yeah off to Kate reed and Trevalyn tomorrow MTB again :rofl a mate from work is a keen rider and a couple of guys from my last work so we normally ride once or twice a week

the WRr is my main...
Forum: Australia 06-08-2014, 04:22 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
no i am not on E-Harmony......butt i do play the...

no i am not on E-Harmony......butt i do play the Banjo :evil

going to have to give the bike another birth day soon the rear tyre is looking sad and i'll change the chain & sprockets oil etc
...
Forum: 2 smokers 06-04-2014, 06:20 AM
Replies: 17
Views: 2,069
Posted By theMISSIONARY
i found this site helpful when i was looking at...

i found this site helpful when i was looking at CRM's you might find some CR parts will fit....perhaps suspension linkages

http://www.crm250.com/
Forum: Thumpers 06-03-2014, 01:05 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
twist then pull....some what late but you know ...

twist then pull....some what late but you know

http://i57.photobucket.com/albums/g226/theMISSIONARY_257/Vehicals/WR250r/1391222707301_zps538cebad.jpg...
Forum: Thumpers 05-30-2014, 07:57 PM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
love the front tyre :rofl

love the front tyre :rofl
Forum: Australia 05-29-2014, 05:25 AM
Replies: 22
Views: 1,135
Posted By theMISSIONARY
very close to this hill :D:deal ...

very close to this hill :D:deal

http://i57.photobucket.com/albums/g226/theMISSIONARY_257/Vehicals/IMG_0286.jpg (http://s57.photobucket.com/user/theMISSIONARY_257/media/Vehicals/IMG_0286.jpg.html)
Forum: Thumpers 05-28-2014, 01:34 PM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
check your engine breather hose/hoses a mates...

check your engine breather hose/hoses a mates KLX650 was pushing oil in and smelling fuel every ride.....un-kinked a hose and it was fixed
Forum: Australia 05-28-2014, 05:18 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
Greener....or should it be drier :D If my wife...

Greener....or should it be drier :D If my wife would budge i would go back up there as well

a ride over this way could be good....something to work on :deal



well being the pornographer has...
Forum: Australia 05-27-2014, 04:58 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
well i dont as Toad Dude is escaping the...

well i dont as Toad Dude is escaping the Island...for the big island soon,,,dont know if the KLX is packed away :huh

me...nothing much work ride the MTB and thats about it.....next month is...
Forum: Australia 05-27-2014, 12:34 AM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
:ear:ear:deal

:ear:ear:deal
Forum: Thumpers 05-26-2014, 03:34 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
yep run it a little on the slack side :deal

yep run it a little on the slack side :deal
Forum: Day Trippin' 05-20-2014, 04:33 AM
Replies: 28
Views: 2,031
Posted By theMISSIONARY
Nice makes it look great :D .....its raining lots...

Nice makes it look great :D .....its raining lots down here:cry
Forum: Thumpers 05-18-2014, 07:23 PM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
poor genetics...thats why there are so many short...

poor genetics...thats why there are so many short Americans :pot
Forum: Thumpers 05-17-2014, 12:16 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
same here 2008 model 50000km's original battery...

same here 2008 model 50000km's original battery :clap

my bike has not been more than a month without a ride which i think helps battery life
Forum: Australia 05-15-2014, 10:08 PM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
you know they will never do that....a WR450r...

you know they will never do that....a WR450r would be just to sensible :rofl and Awesome :wink:
Forum: Day Trippin' 05-15-2014, 10:07 PM
Replies: 135
Views: 18,950
Posted By theMISSIONARY
50000km's on my WRr and one valve adjustment in...

50000km's on my WRr and one valve adjustment in that time :D:deal
Forum: 2 smokers 05-15-2014, 10:03 PM
Replies: 1,070
Views: 288,577
Posted By theMISSIONARY
looks about 78-80 to me :wink: i rode one that...

looks about 78-80 to me :wink: i rode one that was a 78 model looked the same just with a rego plate :deal
Forum: Australia 05-13-2014, 11:53 PM
Replies: 6,402
Views: 544,540
Posted By theMISSIONARY
fixed that :deal:D

fixed that :deal:D
Forum: Thumpers 05-13-2014, 01:35 PM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
try here ...

try here

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=388247
Forum: Australia 05-13-2014, 04:39 AM
Replies: 228
Views: 26,071
Posted By theMISSIONARY
well i am still undesided between the MSR Hubba...

well i am still undesided between the MSR Hubba hubba/Marmot Limelight /One Planet Goondie

the price and length of the packed up poles and highland Tasmania performance are the main ones for me
Forum: Day Trippin' 05-10-2014, 03:05 AM
Replies: 135
Views: 18,950
Posted By theMISSIONARY
wave if you see a blue WR250r as i work in Burnie...

wave if you see a blue WR250r as i work in Burnie :D
Forum: 2 smokers 05-09-2014, 02:42 AM
Replies: 17
Views: 2,069
Posted By theMISSIONARY
:clap good to see someone giving the CRM some...

:clap good to see someone giving the CRM some love....i have ridden a number of them but most were to clapped out to do anything with. fun bike :1drink
Forum: Thumpers 05-07-2014, 04:57 AM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
Just got my Valves done at 48919km's(30396 miles)...

Just got my Valves done at 48919km's(30396 miles) and they were tight.....almost to the point of being very bad :D

So its better than a DR650 for needing valve adjustments :rofl although they are...
Forum: Thumpers 05-06-2014, 09:59 PM
Replies: 43,723
Views: 8,326,917
Posted By theMISSIONARY
i once saw a State enduro champion win a race on...

i once saw a State enduro champion win a race on a TS185er because his KDX was in bits......its not the bike its the rider

IMHO if i dont have a lay down at some point i am not trying and if i am...
Showing results 1 to 40 of 500

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 11:49 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014