ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 141
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: maple1
Forum: Racing 06-17-2011, 01:26 PM
Replies: 115
Views: 13,063
Posted By maple1
we'll figger out something.....:freaky

we'll figger out something.....:freaky
Forum: Racing 06-17-2011, 07:18 AM
Replies: 115
Views: 13,063
Posted By maple1
plane ride soon:D

plane ride soon:D
Forum: Racing 06-13-2011, 03:15 AM
Replies: 115
Views: 13,063
Posted By maple1
He's ridden with less! Just work through the...

He's ridden with less! Just work through the list, John. My bike leaves tomorrow,:D at least that will be out of the way. One fresh meat, good bite
Forum: Racing 05-31-2011, 04:58 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
thats a real bummer, I love the old Maicos. He...

thats a real bummer, I love the old Maicos. He was a legend.:cry
Forum: Racing 05-30-2011, 05:52 PM
Replies: 115
Views: 13,063
Posted By maple1
thats great, John! Drivin an old van is a blast,...

thats great, John! Drivin an old van is a blast, aint it? I figure if I have to roll around on the ground and do some repairs once in a while its still better than a $500 / month payment. Leaves...
Forum: Racing 05-30-2011, 09:57 AM
Replies: 115
Views: 13,063
Posted By maple1
I'm counting the days, working in a weeks...

I'm counting the days, working in a weeks vacation on Okracoke Island, NC before I head out. June is pretty much spent on Pike's peak for me! Tested Thursday for the last time before the bike ships,...
Forum: Racing 05-28-2011, 04:44 AM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
:thumb

:thumb
Forum: Racing 05-25-2011, 02:18 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
we land on our heads! lol.:rofl I just meant from...

we land on our heads! lol.:rofl I just meant from a bike racing perspective, I just dont consider motocross and supercross as "worlds apart" when you are a national caliber rider, like they all are....
Forum: Racing 05-25-2011, 09:35 AM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
Oh, I get it now, all year long he trains to be...

Oh, I get it now, all year long he trains to be "just enough". Last year, he did say they were a "supercross team" after his outdoor appearance where he pulled off. If only he stayed in good enough...
Forum: Racing 05-25-2011, 08:23 AM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
Look, I know they are different, but your telling...

Look, I know they are different, but your telling me the fastest man on the planet cant make the first race because there is no roof over the track? He cant be that far out of shape that he cant put...
Forum: Racing 05-24-2011, 07:04 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
yeah cause supercross is sooo different from...

yeah cause supercross is sooo different from moto-x outdoors to a pro. they are so highly trained and specific. WTF? face it, he prolly lost his ride and hasnt signed with anyone else yet.
Forum: Racing 05-24-2011, 06:26 AM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
maybe james cant articulate what the bike is...

maybe james cant articulate what the bike is doing, rider feedback has to be clear, not mombo-jive:rofl
Forum: Racing 05-23-2011, 04:25 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
the bike is right- there isnt anything to point...

the bike is right- there isnt anything to point to a flaw. james rode over his head, under pressure, to crash it. If he would have used his head, slowed down, he probably would have flat out won...
Forum: Racing 05-23-2011, 01:56 PM
Replies: 164
Views: 17,860
Posted By maple1
bummer:rofl

bummer:rofl
Forum: Racing 05-23-2011, 12:45 AM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
told ya:evil

told ya:evil
Forum: Racing 05-18-2011, 05:56 AM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
this is so friggin crazy- motorcycle racers are...

this is so friggin crazy- motorcycle racers are supposed to RACE. Did he not know the season was coming? His sponsors have got to be really pissed off at this point. That statement is the dumbest...
Forum: Racing 05-17-2011, 06:10 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
...........and there you go...hump

...........and there you go...hump
Forum: Pics, pics, pics... 05-17-2011, 03:10 PM
Replies: 1,499
Views: 979,681
Posted By maple1
Thank you so much for an excellent eleven...

Thank you so much for an excellent eleven minutes. from the scenery, to the Aprilia mishap, it really captured the feel of it all
regards, Dale-.. Maple1 or Maple2, depending on where we...
Forum: Racing 05-16-2011, 11:42 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
Sure, I could be but for right now, why not? ...

Sure, I could be but for right now, why not?

I dont think he is a bad pick. He's got a lot going for himself right now, the future isnt always like the past. I dont like to bet against a Honda...
Forum: Racing 05-16-2011, 03:13 PM
Replies: 1,061
Views: 85,586
Posted By maple1
I think we have to consider him the man to beat...

I think we have to consider him the man to beat this time around. A year ago I couldnt have even typed that. I dont think Duingey has his speed. James doesnt have consistency and Villipoto doesnt...
Forum: Racing 05-16-2011, 03:34 AM
Replies: 164
Views: 17,860
Posted By maple1
woman or women?

woman or women?
Forum: Racing 05-10-2011, 04:20 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Mentally weak, that pretty much sums up the...

Mentally weak, that pretty much sums up the situation for James. That he can ride fast , and I mean really fast, just doesnt make the whole picture. the toughness to ride under pressure is, as we...
Forum: Racing 05-09-2011, 04:44 PM
Replies: 164
Views: 17,860
Posted By maple1
count me in on this one, cant wait!!! I think Guy...

count me in on this one, cant wait!!! I think Guy Martin is the fan favorite, for sure.
Forum: Racing 05-04-2011, 02:21 AM
Replies: 893
Views: 146,711
Posted By maple1
been watchin this, good luck and have a blast!...

been watchin this, good luck and have a blast! :D:clap
Forum: Racing 05-03-2011, 11:39 PM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
from 2002 through 2009 ia a pretty long time when...

from 2002 through 2009 ia a pretty long time when you are listing championships- maybe he has run his effective course. Bayle, Stanton,etc dont last forever. He's not staying on the bike as much:wink:
Forum: Racing 05-02-2011, 03:58 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Probably try to redeem himself outdoors,until his...

Probably try to redeem himself outdoors,until his first injury. His crashes outdoors are generally at high speed. This kids battle plan is getting pretty messed up. I hope he's not just gonna go for...
Forum: Racing 05-01-2011, 12:17 PM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Let me be the one to say it: "If Dungey hadn't...

Let me be the one to say it: "If Dungey hadn't lost his chain....":roflWoulda shoulda coulda.
Forum: Racing 04-19-2011, 07:16 AM
Replies: 27
Views: 1,970
Posted By maple1
count me in for an extra large, too.

count me in for an extra large, too.
Forum: Racing 04-16-2011, 11:51 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
The Sherrif will be on the Can- Am Spyder. It's a...

The Sherrif will be on the Can- Am Spyder. It's a factory deal with daily pay, cigarettes and phone privelidges for good behaviour.The bike(?) has his signature red and blue lights, big CB on the...
Forum: Racing 04-13-2011, 06:34 PM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
:smile6 that's your best lately! hahaha. the...

:smile6
that's your best lately! hahaha. the 350 is a one-two-five:puke1
Forum: Racing 04-12-2011, 03:54 PM
Replies: 115
Views: 13,063
Posted By maple1
:D gonna be a blast!!

:D gonna be a blast!!
Forum: Racing 04-11-2011, 06:34 PM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Awesome, dude! You are sooo right about that! I...

Awesome, dude! You are sooo right about that! I dont recall a season where I really worked at getting back to the couch to watch the races like this one! It's been great.
Forum: Racing 04-11-2011, 08:33 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
well put:thumb... I think there are valid...

well put:thumb...
I think there are valid points to both. Those semi's and all the graphics everywhere do alot of thanking, too. Rambling down a list on the podium, not sounding sincere is kinda...
Forum: Racing 04-10-2011, 10:23 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Kinda ironic that he's been wavng a cryin towel...

Kinda ironic that he's been wavng a cryin towel on every other podium visit, today he needed it and didnt have it. Erin should have handed him one. Dungey, again solid- and now only 5 points back.
Forum: Racing 04-09-2011, 04:23 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Yes, unfortunately, it is.:cry

Yes, unfortunately, it is.:cry
Forum: Racing 04-08-2011, 05:50 PM
Replies: 39
Views: 2,386
Posted By maple1
I understand, believe me. I used the term in a...

I understand, believe me. I used the term in a generalized way to describe a race on regular streets, closed for the event.
Forum: Racing 04-07-2011, 06:17 PM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
Jo Jo was always heavy, this lady is just "Phat"-...

Jo Jo was always heavy, this lady is just "Phat"- Thanks Nach. great memories.
Forum: Racing 04-07-2011, 12:37 PM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
That's him, I'd say around 1980 (decent forks,...

That's him, I'd say around 1980 (decent forks, but drum brake) and I believe the track is Middleboro, MA. Closest NESC track to his hometown. Given the equipment we had at the time, I'd say that's...
Forum: Racing 04-07-2011, 10:25 AM
Replies: 2,575
Views: 135,908
Posted By maple1
The best scrubber of my era was JoJo Keller, here...

The best scrubber of my era was JoJo Keller, here in New England. He was as hard a charger as Bubba, too. Times were different, sure. had a few breaks gone his way just a little different, you'd know...
Forum: Racing 04-05-2011, 12:17 PM
Replies: 39
Views: 2,386
Posted By maple1
thanks for all the responses..........:1drink I...

thanks for all the responses..........:1drink I wish I could find where I read this. it sounded like a small town thing, but a done deal. it even mentioned class breakdowns. i'll just keep looking,...
Showing results 1 to 40 of 141

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 04:25 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014