ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 187
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Earache
Forum: Equipment 09-08-2014, 06:42 PM
Replies: 6
Views: 408
Posted By Earache
The only way I can make it is to have some...

The only way I can make it is to have some dimensions. I have an '04 1150 GS, but have no idea how long the spacers need to be.
I'd suggest that we make four posts out of round stock rather than two...
Forum: Equipment 09-07-2014, 11:54 PM
Replies: 6
Views: 408
Posted By Earache
No need to pay anything.... maybe a beer...

No need to pay anything.... maybe a beer someday:evil
Hopefully they're simple enough so that the results are good.

Is this it?...
Forum: Equipment 09-07-2014, 04:47 PM
Replies: 6
Views: 408
Posted By Earache
I'm not sure what the spacers look like, but it...

I'm not sure what the spacers look like, but it should be easy enough to make a set. If you can find a picture of them, and the dimensions you need, I'll try to make a set out of aluminum or Delrin...
Forum: Equipment 08-26-2014, 05:16 PM
Replies: 6
Views: 553
Posted By Earache
Bud of mine has a Trailer in a Bag that I don't...

Bud of mine has a Trailer in a Bag that I don't think has ever been used in the 4-5 years that he's had it.
He'll sell it, I'm sure. PM me if you want me to ask him about it.
Forum: Equipment 08-25-2014, 07:08 PM
Replies: 18
Views: 1,693
Posted By Earache
Ahhh crap.

Ahhh crap.
Forum: Ride reports 08-24-2014, 09:45 AM
Replies: 48
Views: 6,395
Posted By Earache
Yup, one of the better written reports I've read....

Yup, one of the better written reports I've read.
Very nice.:1drink
Forum: Equipment 08-16-2014, 04:32 PM
Replies: 32
Views: 3,763
Posted By Earache
I'm just finishing up a trailer for a guy's...

I'm just finishing up a trailer for a guy's HD....

http://i307.photobucket.com/albums/nn303/EaracheBikeTrips/Trailer%20Build/9_zps1e6804c4.jpg...
Forum: Equipment 08-14-2014, 06:26 PM
Replies: 18
Views: 1,693
Posted By Earache
Sweetness! If it's bright enough, that might...

Sweetness!
If it's bright enough, that might just be the shit right there!:evil
Forum: Equipment 08-13-2014, 05:25 PM
Replies: 18
Views: 1,693
Posted By Earache
Wanna share a wiring diagram or any info on how...

Wanna share a wiring diagram or any info on how ya made it?:evil
Forum: Equipment 08-13-2014, 05:21 PM
Replies: 10
Views: 1,175
Posted By Earache
Yup. Ol' Arthur ain't famous for making good lids.

Yup. Ol' Arthur ain't famous for making good lids.
Forum: Equipment 08-13-2014, 08:39 AM
Replies: 32
Views: 3,763
Posted By Earache
Could make it outta aluminum and it would be less...

Could make it outta aluminum and it would be less weight and could be done for around 1/2 the cost.
Still, that's a nice looking trailer.



Read his posts; wants to tow a WR behind his K1600....
Forum: Equipment 08-13-2014, 08:31 AM
Replies: 18
Views: 1,693
Posted By Earache
Yup, let's see what ya did. I need to make one as...

Yup, let's see what ya did. I need to make one as well.
Forum: Equipment 08-12-2014, 07:32 AM
Replies: 32
Views: 3,763
Posted By Earache
There ya go - see if he'll share any dimensions,...

There ya go - see if he'll share any dimensions, better pictures, etc - be easy enough to make one similar in size.

Tractor Supply has a good selection of axles to choose from or making an axle...
Forum: Equipment 08-12-2014, 07:30 AM
Replies: 32
Views: 3,763
Posted By Earache
Beairmo - I'm also in Indy and am able to...

Beairmo -

I'm also in Indy and am able to make a trailer like this one in my shop.
If you buy the materials, I'll build it for no charge.
Looks like a fun project.
Forum: Ride reports 07-01-2014, 03:50 PM
Replies: 432
Views: 61,999
Posted By Earache
Looking good, Dean:clap I'm in.

Looking good, Dean:clap
I'm in.
Forum: Ride reports 10-27-2013, 07:06 AM
Replies: 89
Views: 14,953
Posted By Earache
Good start DB78 - keep it coming!:clap

Good start DB78 - keep it coming!:clap
Forum: Pics, pics, pics... 10-26-2013, 01:43 PM
Replies: 17
Views: 1,667
Posted By Earache
Parked outside of the Avalon Theater,...

Parked outside of the Avalon Theater, McClean,Texas....
http://i307.photobucket.com/albums/nn303/EaracheBikeTrips/Mark%20Grant%20USA%20Trip/IMG_4143_zps8017e6e8.jpg...
Forum: Ride reports 10-25-2013, 01:39 PM
Replies: 420
Views: 80,282
Posted By Earache
I'm gonna need a few more pictures of your...

I'm gonna need a few more pictures of your sister, please.:evil

Looking forward to the rest of your report!
Forum: Equipment 09-22-2013, 03:13 PM
Replies: 77
Views: 10,479
Posted By Earache
Looks like Big Muskie to me, near Zanesville,...

Looks like Big Muskie to me, near Zanesville, Ohio.
see: http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Muskie
Forum: Equipment 12-20-2012, 02:47 PM
Replies: 3
Views: 536
Posted By Earache
Get a Givi plate and then the mount pins that...

Get a Givi plate and then the mount pins that bolt to your Jesse bag. Very easy to do.
The mount pin kit includes two pins and the triangular part that locks onto the Givi plate for about $25.00
...
Forum: GS Boxers 10-24-2012, 11:37 PM
Replies: 16
Views: 2,414
Posted By Earache
John - I've made a few custom backrests in...

John -

I've made a few custom backrests in my shop for guys...

http://i307.photobucket.com/albums/nn303/EaracheBikeTrips/Shop%20Made%20Parts/IMG_7050.jpg...
Forum: Equipment 05-13-2012, 10:05 AM
Replies: 3
Views: 912
Posted By Earache
I've been meaning to ride down there and check...

I've been meaning to ride down there and check the place out. Always get my tires from them - fast , free shipping.
Forum: Trip Planning 03-28-2012, 12:05 AM
Replies: 12
Views: 1,189
Posted By Earache
Always ride and blast to Denver. I have done it...

Always ride and blast to Denver.
I have done it in one go, but it burns me out for the next day too much. Not worth doing it that way for me.

I usually leave Indy after work on a Thursday or...
Forum: Trip Planning 03-16-2012, 07:36 AM
Replies: 12
Views: 1,189
Posted By Earache
Please do - always off on a ride of some kind and...

Please do - always off on a ride of some kind and do the Utah cruise twice a year. My wife flys into Denver and gets a rent a car to get to Gateway where she stays for a week in a suite. I just ride...
Forum: Trip Planning 03-16-2012, 07:22 AM
Replies: 12
Views: 1,189
Posted By Earache
Come with us; I do the ride to western Colorado /...

Come with us; I do the ride to western Colorado / Utah twice each summer and will be going June 28-July 8th of this year. Have room for another if you wanna tag along.

Have done the ride to...
Forum: Equipment 03-11-2012, 05:47 AM
Replies: 7
Views: 900
Posted By Earache
I made a stylus that I keep on the bars of my...

I made a stylus that I keep on the bars of my bike. Bought a stylus tip and then machined an aluminum "pen" to attach it to. I knurled the surface of the pen for grip while wearing gloves. Not the...
Forum: GS Boxers 02-17-2012, 07:45 AM
Replies: 351
Views: 149,421
Posted By Earache
I knurled the end as it was easier and I'm a lazy...

I knurled the end as it was easier and I'm a lazy bastid.
Made about 10 of them for friends, tool kit, etc.
Forum: GS Boxers 02-17-2012, 07:41 AM
Replies: 351
Views: 149,421
Posted By Earache
I forget - been awhile. Either a 1.25 or 1.50...

I forget - been awhile. Either a 1.25 or 1.50 pitch.
I'll go check....

edit: it's a 1.50 pitch on my '04 GS1150
Forum: GS Boxers 02-17-2012, 07:32 AM
Replies: 351
Views: 149,421
Posted By Earache
Easiest and best thing I ever made for the GS... ...

Easiest and best thing I ever made for the GS...

http://i307.photobucket.com/albums/nn303/EaracheBikeTrips/Part%202%20of%20pics/IMG_5504.jpg


Thread this stainless steel pin into the hub...
Forum: GS Boxers 02-09-2012, 06:10 AM
Replies: 351
Views: 149,421
Posted By Earache
Nice rack! Made a few in my day as well; ...

Nice rack!
Made a few in my day as well;
http://i80.photobucket.com/albums/j186/EaracheMotorsports/STracksonbikes026Medium.jpg
This one was a two piece - small rack plate that a larger plate...
Forum: GS Boxers 02-08-2012, 03:50 PM
Replies: 18
Views: 1,356
Posted By Earache
Gimme a yell if you wanna ride sometime. I have...

Gimme a yell if you wanna ride sometime. I have several nice trips planned for this summer.

Eric
in Indy also
Forum: GS Boxers 02-08-2012, 03:27 PM
Replies: 351
Views: 149,421
Posted By Earache
Scott - Yup, they have the little rubber covers...

Scott - Yup, they have the little rubber covers that come with the motorcycle wiring harness. If you have automotive wiring harnesses, then you don't get the fancy schmancy rubber covers. But they...
Forum: GS Boxers 02-08-2012, 11:04 AM
Replies: 351
Views: 149,421
Posted By Earache
PIAA light switch mount for my 1150... ...

PIAA light switch mount for my 1150...
http://i307.photobucket.com/albums/nn303/EaracheBikeTrips/Part%202%20of%20pics/IMG_5352.jpg
Forum: Central From Da Nort Woods to the Plane States 12-21-2011, 04:41 PM
Replies: 7
Views: 576
Posted By Earache
Dainese store in Schaumburg has a decent amount...

Dainese store in Schaumburg has a decent amount of gear in stock. More than just race leathers, too. Some dirt stuff and Adventure type gear as well.
Forum: GS Boxers 12-06-2011, 06:43 AM
Replies: 24
Views: 3,033
Posted By Earache
Helen2Wheels amkes some;...

Helen2Wheels amkes some; http://www.racerpartswholesale.com/category/Helen_Twowheels_Box_And_Lid_Bags2

Not horribly expensive either.
Forum: GS Boxers 11-17-2011, 07:31 AM
Replies: 2,906
Views: 925,808
Posted By Earache
Top: Lake Powell, just west of Hite, Utah ...

Top: Lake Powell, just west of Hite, Utah
Bottom: Mount Evans, Colorado around sunset.

Wish I had a better camera, but my trusty point and shoot wokrs well enough for bike trips.
Forum: Equipment 11-17-2011, 06:45 AM
Replies: 15
Views: 3,488
Posted By Earache
Head over to the Candle Power Forums - all sorts...

Head over to the Candle Power Forums - all sorts of custom led building going on...
See: http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?228933-Latest-Project-Hayabusa-Motorcycle-Headlight-LED
...
Forum: GS Boxers 11-17-2011, 06:20 AM
Replies: 2,906
Views: 925,808
Posted By Earache
I'm a crap photographer, but here's a couple from...

I'm a crap photographer, but here's a couple from this summer's rides...
http://i307.photobucket.com/albums/nn303/EaracheBikeTrips/Part%202%20of%20pics/IMG_6375.jpg...
Forum: Vendors 11-05-2011, 12:49 AM
Replies: 7
Views: 824
Posted By Earache
Very cool - many thanks!:clap

Very cool - many thanks!:clap
Forum: Vendors 11-04-2011, 11:08 AM
Replies: 7
Views: 824
Posted By Earache
Sold - I'll take a set of them please (both a...

Sold - I'll take a set of them please (both a left and a right_).
Just PM'd you - let me know how to pay.

Eric
Showing results 1 to 40 of 187

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 06:27 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014