ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Riddler990
Forum: Thumpers 05-19-2015, 01:39 PM
Replies: 3,715
Views: 368,508
Posted By Riddler990
Picked up my first 2 stroke, '15 300 xc-w. WOW!...

Picked up my first 2 stroke, '15 300 xc-w. WOW! what a bike!

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/128216133" webkitallowfullscreen="" mozallowfullscreen="" allowfullscreen=""...
Forum: Thumpers 04-08-2015, 07:43 PM
Replies: 1,083
Views: 89,616
Posted By Riddler990
Picture ain't gonna happen......There should be a...

Picture ain't gonna happen......There should be a milled out alum block supplied with the kit to install between the orig fuel pump and the new rear tank. The block had an inlet that is fed from the...
Forum: Thumpers 04-08-2015, 02:32 PM
Replies: 1,083
Views: 89,616
Posted By Riddler990
Mikuni vacuum pump supplied with the kit. I'll...

Mikuni vacuum pump supplied with the kit.
I'll get a picture of the rear tank connection this evening.
Forum: Thumpers 04-08-2015, 01:22 PM
Replies: 1,083
Views: 89,616
Posted By Riddler990
vacuum pump pulls from bottom of front tanks to...

vacuum pump pulls from bottom of front tanks to fill rear tank from stock fuel pump area. rear filler cap is plugged and stock rear vent now becomes connected to top of front tanks and fills them as...
Forum: Thumpers 04-03-2015, 06:34 PM
Replies: 15
Views: 989
Posted By Riddler990
yep, I suppose the biggest bummer is shutting the...

yep, I suppose the biggest bummer is shutting the bike off, then having to click it into N to restart. My biggest problem was (is) the drop in idle with switch active. if I could remedy that I would...
Forum: Thumpers 04-02-2015, 05:34 PM
Replies: 15
Views: 989
Posted By Riddler990
Here's my experience: switch wires cut...

Here's my experience:

switch wires cut (open):
bike will not start unless in neutral.
bike will not switch to "neutral" map when clutch is pulled in.

switch wires cut and connected together:...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 03-02-2015, 06:46 PM
Replies: 32,517
Views: 3,206,735
Posted By Riddler990
what if that trail is off camper too? thenwhat...

what if that trail is off camper too? thenwhat :evil
Forum: Thumpers 03-02-2015, 10:51 AM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
When ya figure it out....X2........I'm watching...

When ya figure it out....X2........I'm watching you.:rofl
Forum: Thumpers 02-27-2015, 08:05 PM
Replies: 683
Views: 62,789
Posted By Riddler990
-1K :rofl:rofl:rofl

-1K :rofl:rofl:rofl
Forum: Thumpers 02-21-2015, 08:21 PM
Replies: 683
Views: 62,789
Posted By Riddler990
When you say "rear tire is almost toast" do you...

When you say "rear tire is almost toast" do you mean it's almost ready FOR toast?:rofl:rofl
Forum: Thumpers 02-19-2015, 10:07 PM
Replies: 683
Views: 62,789
Posted By Riddler990
Pete, ya still have the 690? I've still got your...

Pete, ya still have the 690? I've still got your '13 plastics in the garage. DV in March?
Forum: Thumpers 02-06-2015, 05:53 PM
Replies: 3,715
Views: 368,508
Posted By Riddler990
Your killing me! gotta be a 300 xc-w.:D

Your killing me! gotta be a 300 xc-w.:D
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 12-03-2014, 06:29 PM
Replies: 19
Views: 1,633
Posted By Riddler990
OUCH! that's deep. If your not carefull crossing...

OUCH! that's deep. If your not carefull crossing water that deep bad things can happen. So i'm told.:eek1
Forum: Thumpers 11-10-2014, 11:06 AM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
Thread Needs Picts

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-pKKcQSH/0/L/i-pKKcQSH-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3683263338&k=pKKcQSH&lb=1&s=A)
Forum: Thumpers 08-11-2014, 06:57 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
No pictures of the 5 mile rock garden.......so I...

No pictures of the 5 mile rock garden.......so I guess it didn't happen.:D
Forum: Thumpers 08-11-2014, 03:20 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
http://riddler990.smugmug.com/photos/i-w2qvNd2/0/L...

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-w2qvNd2/0/L/i-w2qvNd2-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3452606131&k=w2qvNd2&lb=1&s=A)

...
Forum: Thumpers 08-05-2014, 11:58 AM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
You just can't leave sleeping dogs lie....

You just can't leave sleeping dogs lie. regardless of your "sag" you're not going to be able to keep up. :D
Forum: Thumpers 06-27-2014, 05:30 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
I would be interested to see if any of the other...

I would be interested to see if any of the other Basil kits have gaps larger than shown in these picts. Photos are after I "adjusted" the tanks. Originally there were up to 1/2" gaps in some places....
Forum: Thumpers 06-25-2014, 04:04 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
Naw, mine came unpainted, I re-fabbed the mount...

Naw, mine came unpainted, I re-fabbed the mount placement to bring the tank up a little higher in the rear. I didn't like the huge gap between the seat
and tank. Then I painted mine orange. all good...
Forum: Thumpers 06-24-2014, 01:15 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
On the harness, if you re-route the bulk of the...

On the harness, if you re-route the bulk of the harness along the upper frame tube you will see that there is plenty of length as to not be tight. Removing smog stuff will also clean up the area and...
Forum: Thumpers 06-08-2014, 09:07 PM
Replies: 10
Views: 1,148
Posted By Riddler990
+1

+1
Forum: Thumpers 06-06-2014, 04:43 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
If u call scotts they can direct you. the pin is...

If u call scotts they can direct you. the pin is the standard one that comes with the 690 damper kit. the arm was $25 and is 5mm longer. They may sell u the parts seperate, dunno? Just measure the...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 05-25-2014, 02:07 PM
Replies: 9,131
Views: 678,705
Posted By Riddler990
http://riddler990.smugmug.com/photos/i-Rrw2wXV/0/L...

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-Rrw2wXV/0/L/i-Rrw2wXV-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/GlenHelen-2014/41043441_vDfR67#!i=3269614900&k=Rrw2wXV&lb=1&s=A)
Forum: Thumpers 05-19-2014, 10:16 AM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
http://riddler990.smugmug.com/photos/i-3wK3NVb/0/M...

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-3wK3NVb/0/M/i-3wK3NVb-M.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3255875698&k=3wK3NVb&lb=1&s=A)
Forum: Thumpers 05-15-2014, 06:56 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
not really, but I have not ridden the bike...

not really, but I have not ridden the bike without it. I hear the blue rubbers are softer, so i'll try those at some point.
Forum: Thumpers 05-15-2014, 06:39 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
Here ya go. ...

Here ya go.

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-wdtK3Kd/0/L/i-wdtK3Kd-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3248041890&k=wdtK3Kd&lb=1&s=A)

Scotts pin for...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 05-10-2014, 04:03 PM
Replies: 32,517
Views: 3,206,735
Posted By Riddler990
Maybe it has to do with the company i'd be...

Maybe it has to do with the company i'd be keeping.:evil
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 05-10-2014, 02:06 PM
Replies: 32,517
Views: 3,206,735
Posted By Riddler990
Funny thing is, Ev just asked why I didn't go on...

Funny thing is, Ev just asked why I didn't go on this one? :eek1 WTF
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 05-10-2014, 01:54 PM
Replies: 32,517
Views: 3,206,735
Posted By Riddler990
Dang It!

Dang It!
Forum: Thumpers 04-09-2014, 08:15 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
OH BOY! Almost there. ...

OH BOY! Almost there.

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-kTXDgHB/0/L/i-kTXDgHB-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3170850387&k=kTXDgHB&lb=1&s=A)
...
Forum: Thumpers 03-31-2014, 09:59 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
Atop Steel Pass.

.......


<iframe src="//player.vimeo.com/video/90614842" webkitallowfullscreen="" mozallowfullscreen="" allowfullscreen="" frameborder="0" height="281" width="500"></iframe>
Forum: Thumpers 03-24-2014, 10:03 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
end of day #2. ...

end of day #2.

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-Xmxd5VM/0/L/i-Xmxd5VM-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3141261101&k=Xmxd5VM&lb=1&s=A)
Forum: Thumpers 03-24-2014, 10:00 PM
Replies: 627
Views: 106,295
Posted By Riddler990
Oh the humanity! ...

Oh the humanity!

http://riddler990.smugmug.com/photos/i-xHGVCjS/0/L/i-xHGVCjS-L.jpg (http://riddler990.smugmug.com/Other/for-sale/25434036_vkCX3s#!i=3141260915&k=xHGVCjS&lb=1&s=A)
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 03-24-2014, 02:21 PM
Replies: 2,832
Views: 231,767
Posted By Riddler990
Ahh Shit! your doing it all wrong!

Ahh Shit! your doing it all wrong!
Forum: Thumpers 02-24-2014, 06:03 PM
Replies: 4,970
Views: 1,729,321
Posted By Riddler990
<iframe src="//player.vimeo.com/video/87531296"...

<iframe src="//player.vimeo.com/video/87531296" webkitallowfullscreen="" mozallowfullscreen="" allowfullscreen="" frameborder="0" height="375" width="500"></iframe>
Forum: Thumpers 02-02-2014, 03:29 PM
Replies: 8
Views: 671
Posted By Riddler990
check your horn connection. then wires behind...

check your horn connection. then wires behind headlight mask worn/shorting on headstock.
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 12-13-2013, 09:59 PM
Replies: 232
Views: 12,182
Posted By Riddler990
If Mike's in, then ya know I'm in, and if I'm in...

If Mike's in, then ya know I'm in, and if I'm in then ya know Toms in, and if Toms in Vern is surely in. Pat will probably have a family reunion to attend, so he won't be in.
Anyone else?
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 12-13-2013, 03:00 PM
Replies: 232
Views: 12,182
Posted By Riddler990
Ya know what they say "It only takes one cock...

Ya know what they say "It only takes one cock bag".
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 12-13-2013, 02:51 PM
Replies: 232
Views: 12,182
Posted By Riddler990
because I can.

because I can.
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 12-13-2013, 02:41 PM
Replies: 232
Views: 12,182
Posted By Riddler990
I only have eye's for TOAST!...............and El...

I only have eye's for TOAST!...............and El Zorrillo when he wears that funny little bra and panty set.:rofl
Showing results 1 to 40 of 500

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 08:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2015