ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 45
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: eyeonit
Forum: Ride reports 07-23-2010, 10:43 AM
Replies: 22
Views: 2,038
Posted By eyeonit
Hey, good to see you posting the RR. We met you...

Hey, good to see you posting the RR. We met you along 17 somewhere between Selim and Nipigon. I was on the GS and the other guy was on a Uly. Great pictures!!! We wish we'd had more time to go...
Forum: The perfect line and other riding myths 03-30-2010, 10:56 AM
Replies: 203
Views: 14,637
Posted By eyeonit
I kind of like the sound of the gears shifting on...

I kind of like the sound of the gears shifting on my GS. Ride a Ural sometime. It brings crunching of gears to a whole new level. :rofl

Yea but I'm with you, I always wear a helmet. It's not...
Forum: Parallel Universe 09-09-2009, 08:16 PM
Replies: 26
Views: 1,620
Posted By eyeonit
I thought that was a given with buying a Ural. ...

I thought that was a given with buying a Ural. It's seeping with an occasional drip. I could have sworn I read that in the owners manual.


hehe... :evil
Forum: Ride reports 09-04-2009, 02:14 PM
Replies: 543
Views: 284,630
Posted By eyeonit
Wow!!!! Fantastic RR. Freaking awesome!!!!! ...

Wow!!!! Fantastic RR. Freaking awesome!!!!!


Thank you very much. This just set my weekend off the right way.



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Forum: Vendors 05-22-2009, 05:34 PM
Replies: 0
Views: 450
Posted By eyeonit
Heindl Engineering A++

Just wanted to say these guys are awesome. Stopped by today for some tires and parts and spent an hour talking to David and Jon. I felt like they invited me into their home. Great conversation we...
Forum: Pics, pics, pics... 03-24-2009, 10:37 AM
Replies: 3,694
Views: 812,682
Posted By eyeonit
http://eyeonit.smugmug.com/photos/495944629_XBJXx-...

http://eyeonit.smugmug.com/photos/495944629_XBJXx-L.jpg
Forum: Ride reports 12-20-2008, 05:32 PM
Replies: 17
Views: 1,404
Posted By eyeonit
The last fall in the garage was the best. My...

The last fall in the garage was the best. My wife and I are laughing our asses off right now. Thanks for the humor. This just made our night!!! :rofl
Forum: Ride reports 12-15-2008, 12:58 PM
Replies: 44
Views: 4,122
Posted By eyeonit
Yay!!! Mr. Cob. Awesome pictures. Looks like...

Yay!!! Mr. Cob. Awesome pictures. Looks like you had a good time. :evil



Thanks for sharing.
Forum: Ride reports 12-04-2008, 01:36 PM
Replies: 59
Views: 10,610
Posted By eyeonit
Holy shit!!!! WOW. How awesome would it be to...

Holy shit!!!! WOW. How awesome would it be to see that? To cool!!! Thanks for sharing this RR with us.

http://i477.photobucket.com/albums/rr135/tacostyringtravels/PB251516.jpg
Forum: Ride reports 11-20-2008, 05:42 PM
Replies: 14
Views: 1,826
Posted By eyeonit
Nice. Violent Femmes. Been awhile since I heard...

Nice. Violent Femmes. Been awhile since I heard them. Good choice.
Forum: Ride reports 11-09-2008, 01:58 PM
Replies: 53
Views: 4,340
Posted By eyeonit
Very cool!! I've always wanted to visit that...

Very cool!! I've always wanted to visit that part of the world. Amazing!!!
Forum: Ride reports 11-01-2008, 03:20 PM
Replies: 44
Views: 6,901
Posted By eyeonit
A buddy of mine lives down in Atlanta. He used...

A buddy of mine lives down in Atlanta. He used to go boating all the time at Lanier. Holy shit. That's crazy. He told me it was low but WTF??? Didn't realize it was that low.
Forum: Ride reports 10-08-2008, 06:20 PM
Replies: 164
Views: 20,141
Posted By eyeonit
Busted twice on the same day. LOL...

Busted twice on the same day. LOL...
Forum: Day Trippin' 10-08-2008, 07:07 AM
Replies: 212
Views: 32,014
Posted By eyeonit
Thanks!! I know of two creek crossing in...

Thanks!! I know of two creek crossing in Yellowwood State Forest. If you take 45 and head south on Yellowwood Lake Rd. Last time I was down there though the water was really low because of little...
Forum: Day Trippin' 10-06-2008, 07:34 PM
Replies: 212
Views: 32,014
Posted By eyeonit
Damn I went through some of those same roads two...

Damn I went through some of those same roads two weeks ago. I just haven't done a ride report yet. See Indiana isn't that bad of a place. :evil Glad to see I'm not the only one enjoying the...
Forum: Pics, pics, pics... 10-05-2008, 10:05 AM
Replies: 2,617
Views: 3,315,186
Posted By eyeonit
I really like this one

http://eyeonit.smugmug.com/photos/350753256_SvwBF-L.jpg
Forum: Pics, pics, pics... 10-02-2008, 06:22 PM
Replies: 582
Views: 98,269
Posted By eyeonit
Shit we don't have a picture with the bikes and a...

Shit we don't have a picture with the bikes and a lighthouse. Will the bikes in the parking lot of the lighthouse work??? :evil

http://eyeonit.smugmug.com/photos/350661096_wUWWP-L.jpg
...
Forum: Pics, pics, pics... 10-02-2008, 06:10 PM
Replies: 582
Views: 98,269
Posted By eyeonit
I think I've got more with a bike but I know the...

I think I've got more with a bike but I know the bike was in the belly of the S.S. Badger :evil

Here's a shot of the lighthouse in manitowoc wi
...
Forum: Pics, pics, pics... 10-01-2008, 06:45 PM
Replies: 2,993
Views: 746,802
Posted By eyeonit
I was quite happy when I found it. Southern...

I was quite happy when I found it. Southern Indiana has some wonderful roads. Damn I love this whole ADV thing!!!! :D
Forum: Day Trippin' 09-30-2008, 08:26 AM
Replies: 9,763
Views: 3,746,310
Posted By eyeonit
LOL Hey those puppies are size 46!!! :rofl

LOL Hey those puppies are size 46!!! :rofl
Forum: Day Trippin' 09-30-2008, 08:20 AM
Replies: 9,763
Views: 3,746,310
Posted By eyeonit
LOL On our Up North 08 trip I took almost the...

LOL On our Up North 08 trip I took almost the exact same picture but it wasn't the ocean waters only Lake Michigan.
http://eyeonit.smugmug.com/photos/349028696_LAP3b-L.jpg
Forum: Pics, pics, pics... 09-29-2008, 10:19 AM
Replies: 2,993
Views: 746,802
Posted By eyeonit
Just west of Story Indiana

http://eyeonit.smugmug.com/photos/382315380_tn3dL-L.jpg
Forum: Ride reports 09-28-2008, 06:22 AM
Replies: 1,092
Views: 295,929
Posted By eyeonit
Good to see you made it home safe Mr. Cob!!!!...

Good to see you made it home safe Mr. Cob!!!! :clap
Forum: Ride reports 09-27-2008, 03:19 PM
Replies: 7
Views: 880
Posted By eyeonit
Love the morning shots of you. crack me up!!!...

Love the morning shots of you. crack me up!!! :D

You're like WTF is going on here, to early...???...:huh
Forum: Ride reports 09-26-2008, 09:53 AM
Replies: 1,092
Views: 295,929
Posted By eyeonit
Awesome!!!! BLM. :clap I'll be taking the ILM...

Awesome!!!! BLM. :clap I'll be taking the ILM on a trip tomorrow. I'll be sure to share some photos.
Forum: Ride reports 09-25-2008, 05:12 AM
Replies: 1,092
Views: 295,929
Posted By eyeonit
Hey you need to start another journey. Now what...

Hey you need to start another journey. Now what am I going to read come Sunday morning??? :huh
Forum: Ride reports 09-20-2008, 12:22 PM
Replies: 1,331
Views: 1,840,110
Posted By eyeonit
Happy Birthday Clayton. May you ride on forever...

Happy Birthday Clayton. May you ride on forever in all our thoughts.
Forum: Ride reports 09-02-2008, 05:30 AM
Replies: 1,092
Views: 295,929
Posted By eyeonit
hehe... Exactly!!!!! Damn highway (Shakes fist...

hehe... Exactly!!!!! Damn highway (Shakes fist in the air):evil
Forum: Ride reports 08-31-2008, 10:46 AM
Replies: 1,092
Views: 295,929
Posted By eyeonit
In search of Mr. Cob

Well I took off this morning about 5:30am to meet up with Mr. Cob just outside of Gary, IN. I took a wrong turn because of some construction and ended up missing Mr. Cob. I finally made it to...
Forum: Beasts 08-28-2008, 05:31 PM
Replies: 9,055
Views: 3,495,491
Posted By eyeonit
http://eyeonit.smugmug.com/photos/347842110_ZEnhB-...

http://eyeonit.smugmug.com/photos/347842110_ZEnhB-L.jpg
Forum: Pics, pics, pics... 08-17-2008, 06:56 AM
Replies: 793
Views: 207,509
Posted By eyeonit
Little cafe called Stone House in Leland, MI. ...

Little cafe called Stone House in Leland, MI.

http://eyeonit.smugmug.com/photos/350765208_okcNv-L.jpg
Forum: Beasts 08-09-2008, 01:25 PM
Replies: 10
Views: 775
Posted By eyeonit
Thanks Flashstromer!!! You rock. :freaky

Thanks Flashstromer!!! You rock. :freaky
Forum: Beasts 08-09-2008, 12:52 PM
Replies: 10
Views: 775
Posted By eyeonit
That's one of my winter projects. :lol3 Thanks...

That's one of my winter projects. :lol3 Thanks for the tips. I checked the steering head bearings and it doesn't seem to be worn out. You know I checked the movement with the front tire off the...
Forum: Beasts 08-09-2008, 12:48 PM
Replies: 10
Views: 775
Posted By eyeonit
Just in that one area. The rest of the tire is...

Just in that one area. The rest of the tire is showing very slight wear but not with those bumps. We ended up taking a rest day so I haven't traveled on them today.

So if this isn't cupping...
Forum: Beasts 08-08-2008, 06:28 PM
Replies: 10
Views: 775
Posted By eyeonit
Anakees on 03 V-strom and cupping

Ok so I've been reading many different websites and threads on this forum (or course!! :D) and was wondering if any fellow V-Strom rider or fellow Anakees owner have seen this on their bike with the...
Forum: Pics, pics, pics... 08-07-2008, 07:27 PM
Replies: 2,993
Views: 746,802
Posted By eyeonit
http://eyeonit.smugmug.com/photos/347350349_jNbMU-...

http://eyeonit.smugmug.com/photos/347350349_jNbMU-L.jpg
Forum: Pics, pics, pics... 08-01-2008, 09:36 AM
Replies: 2,056
Views: 544,029
Posted By eyeonit
my old MZ

I miss this little bike. Only a 125 but damn was it fun. :1drink

http://eyeonit.smugmug.com/photos/333620731_GLPsT-L.jpg

http://eyeonit.smugmug.com/photos/333620409_dJbZL-L.jpg
Forum: Ride reports 07-31-2008, 10:25 AM
Replies: 505
Views: 196,074
Posted By eyeonit
You should seriously consider writing a book...

You should seriously consider writing a book vermin. You have wonderful writing skills. Love reading your reports. Truly awesome!!!
Forum: The perfect line and other riding myths 06-03-2008, 02:05 PM
Replies: 95
Views: 5,817
Posted By eyeonit
ROAD RASH!!!! Damn that brings back some...

ROAD RASH!!!! Damn that brings back some memories. I played the shit out of that game!!!
Forum: Central From Da Nort Woods to the Plane States 04-01-2008, 11:30 AM
Replies: 32
Views: 1,286
Posted By eyeonit
Thanks for posting the dragline cordinates. I...

Thanks for posting the dragline cordinates. I was going to ask but CreekRider took care of that. :clap I might take a trip down to it this weekend. Looks like the weather will not be to bad.
Showing results 1 to 40 of 45

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 10:22 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014