ADVrider

Go Back   ADVrider > Bikes > Road warriors
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 05-10-2013, 07:10 PM   #2596
DEAN R.SHALVIS
Gnarly Adventurer
 
DEAN R.SHALVIS's Avatar
 
Joined: Oct 2001
Location: AVELLA PENNSYLVANIA
Oddometer: 253
Laugh yep

yep
DEAN R.SHALVIS is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 07:16 PM   #2597
Pokeyjoe
Aprilia Dorsoduro
 
Pokeyjoe's Avatar
 
Joined: Nov 2008
Location: Long Beach, CA
Oddometer: 370
Wicked

Nope.
Pokeyjoe is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 07:21 PM   #2598
DEAN R.SHALVIS
Gnarly Adventurer
 
DEAN R.SHALVIS's Avatar
 
Joined: Oct 2001
Location: AVELLA PENNSYLVANIA
Oddometer: 253
Wicked yep

sure is
DEAN R.SHALVIS is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 08:32 PM   #2599
Weird Bug
Weird BUG
 
Weird Bug's Avatar
 
Joined: Dec 2006
Location: West Central FLA
Oddometer: 399
Quote:
Originally Posted by DEAN R.SHALVIS View Post
Beautiful RT. The seat looks add at the tank. Is that normal? Aftermarket seat?
__________________
2011 R1200R Smoke Grey
Weird Bug is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 08:37 PM   #2600
Steve G.
Beastly Adventurer
 
Steve G.'s Avatar
 
Joined: Oct 2004
Location: West is the Best
Oddometer: 6,712
Quote:
Originally Posted by Seppo View Post
there are many good looking bikes out there. some are pure sex. but for me the best looking road bike of all time is this:



and that comes from the owner of a ducati 916, the bike regarded as one of the most beautiful bikes of all times.

I'll agree with you on the Brough, and the 916,,,both clearly in the top 5 of all time.
Steve G. is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 08:41 PM   #2601
Steve G.
Beastly Adventurer
 
Steve G.'s Avatar
 
Joined: Oct 2004
Location: West is the Best
Oddometer: 6,712
Quote:
Originally Posted by DEAN R.SHALVIS View Post

A bike has to have widely regarded ledgendary design beauty, to not make it look like very bad form. Electing your own bike just cause it's yours, looks decidedly embarrasing, when it's not widely regarded as beautiful.
Steve G. is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 08:54 PM   #2602
stevie88
That's gotta hurt
 
stevie88's Avatar
 
Joined: Jan 2005
Location: The place dad always warned me about
Oddometer: 18,231
Quote:
Originally Posted by DEAN R.SHALVIS View Post
yep
Not even close.
__________________
In Russia we have saying, "if it isn't broke, don't fix it". We also say, "if it is broke, don't fix it".
stevie88 is online now   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 08:55 PM   #2603
DEAN R.SHALVIS
Gnarly Adventurer
 
DEAN R.SHALVIS's Avatar
 
Joined: Oct 2001
Location: AVELLA PENNSYLVANIA
Oddometer: 253
Wink beauty

is in the eyes of the beholder
DEAN R.SHALVIS is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2013, 10:32 PM   #2604
mwood7800
Studly Adventurer
 
Joined: Feb 2011
Oddometer: 605
That rt is but ugly with the funny top case and seat
mwood7800 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2013, 01:17 AM   #2605
2tallnwide
Beastly Adventurer
 
2tallnwide's Avatar
 
Joined: Sep 2005
Location: Nature Coast, Florida
Oddometer: 2,351
Quote:
Originally Posted by Steve G. View Post
A bike has to have widely regarded ledgendary design beauty, to not make it look like very bad form. Electing your own bike just cause it's yours, looks decidedly embarrasing, when it's not widely regarded as beautiful.
Dang man, you don't give up do you? I ain't never seen someone get this kinda mileage out of two cents...

You know what should be embarrassing, finding out you've misspelled embarrassing, and legendary in the same post.

Here is a pic of what I consider to be the best looking motorcycle in the entire world right now....



Yes, it's mine. No, I am not embarrassed. I am kinda hoping you just ed a little though...

__________________
If you're gonna dish it out make sure it tastes good.

http://www.youtube.com/watch?v=zBkh6lrOfT4

2tallnwide is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2013, 05:28 AM   #2606
RhinoVonHawkrider
Beastly Adventurer
 
RhinoVonHawkrider's Avatar
 
Joined: Jul 2009
Location: Eastern Pa
Oddometer: 1,408
My .02

Early Beemers - Bauhaus frames are beautiful.

But I loves me a RS. I hope to own another, one day

__________________
FREE Discount Prescriptions http://hta270hs.supremerxsavings.com/
AVO - R.I.P. - "When you don't have goals, you can't fail" - Neil Fallon
"He said, Son, remember where U came From" - LOA
Until the colour of a man's skin - Is of no more significance than the colour of his eyes -Me say war RNM
RhinoVonHawkrider is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2013, 06:14 AM   #2607
achtung3
Studly Adventurer
 
achtung3's Avatar
 
Joined: Mar 2010
Location: Central Coast California
Oddometer: 973
Quote:
Originally Posted by DEAN R.SHALVIS View Post
Sorry! not even close.

Four rear view mirrors?
achtung3 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2013, 06:55 AM   #2608
Steve G.
Beastly Adventurer
 
Steve G.'s Avatar
 
Joined: Oct 2004
Location: West is the Best
Oddometer: 6,712
Quote:
Originally Posted by 2tallnwide View Post
Dang man, you don't give up do you? I ain't never seen someone get this kinda mileage out of two cents...

You know what should be embarrassing, finding out you've misspelled embarrassing, and legendary in the same post.

Here is a pic of what I consider to be the best looking motorcycle in the entire world right now....



Yes, it's mine. No, I am not embarrassed. I am kinda hoping you just ed a little though...



Comments confirmed.
Steve G. is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2013, 09:26 AM   #2609
Rinty
Studly Adventurer
 
Rinty's Avatar
 
Joined: Jun 2011
Location: Calgary, Alberta
Oddometer: 542
I just found out that a local auction will be offering up a Benelli Tornado, later this month. I always thought this was a pretty cool looking, and interesting, bike:

Rinty is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2013, 09:33 AM   #2610
Pokeyjoe
Aprilia Dorsoduro
 
Pokeyjoe's Avatar
 
Joined: Nov 2008
Location: Long Beach, CA
Oddometer: 370
Quote:
Originally Posted by Rinty View Post
I just found out that a local auction will be offering up a Benelli Tornado, later this month. I always thought this was a pretty cool looking, and interesting, bike.
One of the local Triumph dealers had one sitting out back for a long time. I have no idea why. I always like this feature:
Pokeyjoe is offline   Reply With Quote
Reply

Share

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

.
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


Times are GMT -7.   It's 02:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014