ADVrider

Go Back   ADVrider > Riding > Regional forums > Tejas and the Gulf States
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 03-08-2013, 05:47 AM   #61726
DrLewall
The Human GPS
 
DrLewall's Avatar
 
Joined: Aug 2008
Location: Drakes Creek, AR
Oddometer: 30,971
I gotta be in FYV today...anyone wanna join us for lunch? am think that new buger hut on 5th street..the old razors edge place? across from bud walton arena??anyone??

yo chuck..I will have your flash drive with me today, wanna hook up to retrieve it??
DrLewall is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 05:47 AM   #61727
Scribe
£Bob£
 
Scribe's Avatar
 
Joined: Nov 2004
Location: In my natural state
Oddometer: 6,570
Quote:
Originally Posted by Albie View Post



That's jousting. For that you need a joust sport.
__________________
"Do or do not. There is no 'try.'"
— Yoda
Scribe is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 05:50 AM   #61728
Albie
Kool Aid poisoner
 
Albie's Avatar
 
Joined: Mar 2004
Location: Upstate SC
Oddometer: 8,693
Quote:
Originally Posted by DrLewall View Post
I gotta be in FYV today...anyone wanna join us for lunch? am think that new buger hut on 5th street..the old razors edge place? across from bud walton arena??anyone??

yo chuck..I will have your flash drive with me today, wanna hook up to retrieve it??
Been wanting to try that place. What time?
__________________
Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Another day, another foot injury!
Albie is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 05:51 AM   #61729
Albie
Kool Aid poisoner
 
Albie's Avatar
 
Joined: Mar 2004
Location: Upstate SC
Oddometer: 8,693
Quote:
Originally Posted by Scribe View Post
That's jousting. For that you need a joust sport.
Nah, you just need a sword.
__________________
Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Another day, another foot injury!
Albie is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 05:52 AM   #61730
DrLewall
The Human GPS
 
DrLewall's Avatar
 
Joined: Aug 2008
Location: Drakes Creek, AR
Oddometer: 30,971
Quote:
Originally Posted by Albie View Post
Been wanting to try that place. What time?
how abt 11:30-12 noon??
DrLewall is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 05:55 AM   #61731
Albie
Kool Aid poisoner
 
Albie's Avatar
 
Joined: Mar 2004
Location: Upstate SC
Oddometer: 8,693
Quote:
Originally Posted by DrLewall View Post
how abt 11:30-12 noon??
Let me check my schedule........... oh wait, I have NO schedule.
__________________
Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Another day, another foot injury!
Albie is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 05:59 AM   #61732
Albie
Kool Aid poisoner
 
Albie's Avatar
 
Joined: Mar 2004
Location: Upstate SC
Oddometer: 8,693
Okie ingenuity

http://www.thesmokinggun.com/documen...-vagina-687341



Hmm , the analogy of sticking a 2X4 into a barn door comes to mind.
__________________
Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Another day, another foot injury!
Albie is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:20 AM   #61733
TRZ Charlie
That's MR. Asshole
 
TRZ Charlie's Avatar
 
Joined: Nov 2008
Location: Fayetteville, AR
Oddometer: 14,474
Quote:
Originally Posted by Albie View Post
http://www.thesmokinggun.com/documen...-vagina-687341



Hmm , the analogy of sticking a 2X4 into a barn door comes to mind.
Did they find the hacksaw and car keys?
TRZ Charlie is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:22 AM   #61734
Scribe
£Bob£
 
Scribe's Avatar
 
Joined: Nov 2004
Location: In my natural state
Oddometer: 6,570
Quote:
Originally Posted by Albie View Post
http://www.thesmokinggun.com/documen...-vagina-687341



Hmm , the analogy of sticking a 2X4 into a barn door comes to mind.

Guns in the front, drugs in the rear. One-stop shopping.
__________________
"Do or do not. There is no 'try.'"
— Yoda
Scribe is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:32 AM   #61735
NateLePain
Beastly Adventurer
 
NateLePain's Avatar
 
Joined: Dec 2006
Location: Central AR
Oddometer: 4,634
This is the TX dealership that mislead me about the condition of the Ducati. For some reason I feel relief that I didn't buy anything from them...



nlp
__________________
Instagram - http://instagram.com/natelepain#

10 Triumph St. Triple, '06 BMW F650GSA, '03 Honda XR70R, '03 Honda XR80R, '86 Honda TLR200 Reflex
NateLePain is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:34 AM   #61736
stuckin
Studly Adventurer
 
Joined: Dec 2012
Location: Bella Vista, AR
Oddometer: 775
Quote:
Originally Posted by Dragon43 View Post
I'll wear that.
I thought it was a pretty funny shirt.

stuck
stuckin is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:35 AM   #61737
mdawg12
Old and Slow
 
mdawg12's Avatar
 
Joined: Sep 2011
Location: Siloam Springs, Arkansas
Oddometer: 1,561
Quote:
Originally Posted by Albie View Post
http://www.thesmokinggun.com/documen...-vagina-687341



Hmm , the analogy of sticking a 2X4 into a barn door comes to mind.
That just ain't right.
__________________
2006 KTM 450 EXC - Tagged
2005 BMW R1200GS
2001 BMW F650GS
mdawg12 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:36 AM   #61738
mdawg12
Old and Slow
 
mdawg12's Avatar
 
Joined: Sep 2011
Location: Siloam Springs, Arkansas
Oddometer: 1,561
Quote:
Originally Posted by DrLewall View Post
I wonder if my bike will start..it's been a couple of weeks

Stuck can help you with that....
__________________
2006 KTM 450 EXC - Tagged
2005 BMW R1200GS
2001 BMW F650GS
mdawg12 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:49 AM   #61739
stuckin
Studly Adventurer
 
Joined: Dec 2012
Location: Bella Vista, AR
Oddometer: 775
Quote:
Originally Posted by mdawg12 View Post
Stuck can help you with that....
My legs need a rest from this past week
stuckin is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 06:50 AM   #61740
stuckin
Studly Adventurer
 
Joined: Dec 2012
Location: Bella Vista, AR
Oddometer: 775
Quote:
Originally Posted by DrLewall View Post
I gotta be in FYV today...anyone wanna join us for lunch? am think that new buger hut on 5th street..the old razors edge place? across from bud walton arena??anyone??

yo chuck..I will have your flash drive with me today, wanna hook up to retrieve it??
Might be a fun ride down there today with the nice sunny weather.
stuckin is offline   Reply With Quote
Reply

Share

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

.
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


Times are GMT -7.   It's 02:50 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014