L. A. ADVenture Rides

Discussion in 'West – California, the desert southwest and whatev' started by NSFW, Mar 5, 2008.

  1. Oni

    Oni Ronin

    Joined:
    Sep 13, 2006
    Oddometer:
    1,839
    Location:
    Pasadena - Californistan
    Swap with your other 950 :deal
  2. notmybikemodelname

    notmybikemodelname KOTW is a myth!

    Joined:
    Mar 5, 2008
    Oddometer:
    7,297
    Location:
    That's a good story, have another one?
    If you mean SUCK:beer :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :slurp down beers...you're right
  3. bouncing billy

    bouncing billy Been here awhile

    Joined:
    Jul 7, 2007
    Oddometer:
    426
    Location:
    valley boy
    I haven't been called out like that in a looooong time,me thinks its time to ride even with a weeping front brake cuz who needs brakes when there's faster ffs in front to serve as brakes,my cheek stings from the gautlet that has been swung:eek1I need to get in the riceless thread one way of the other:lol3the last time we rode real trails in gorman had a front flat but still rode all day.I need to know that area any ways.I'll be nice and warmed up after 2 hour slab ride:freaky
  4. NSFW

    NSFW basecamp4adv

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Oddometer:
    18,454
    Location:
    Burbank CA

    :augie
  5. RAZR

    RAZR u may run the risks my friend but I do the cutting

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Oddometer:
    10,344
    Location:
    Silver Lake (L.A.)

    doesn't matter the color cuz its gonna be brown soon anyways.:deal
    Alpinestars run a tad big, gives you room for moto socks!

    BTW thats a good price you scored!:clap
  6. RAZR

    RAZR u may run the risks my friend but I do the cutting

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Oddometer:
    10,344
    Location:
    Silver Lake (L.A.)
    don't ride next week. kids are back in school !:deal

    :kat
  7. jamin_mathis

    jamin_mathis Long timer

    Joined:
    Oct 18, 2007
    Oddometer:
    2,519
    Location:
    L.A. CA. Echo Park y'all
    hay qwiksilver do you go to SMC? some one with your bike parked next to the NX today. Was it you?
  8. qwiksilver

    qwiksilver Been here awhile

    Joined:
    Jun 7, 2008
    Oddometer:
    348
    Location:
    Hollywood, CA
    Nah, my bike was at home while I was at work downtown.
  9. qwiksilver

    qwiksilver Been here awhile

    Joined:
    Jun 7, 2008
    Oddometer:
    348
    Location:
    Hollywood, CA
    Glad they run big because I'm caught between sizes and the largest size they had was men's 7.

    And I'm taking a magic marker to that red trim.

    and my excuses are legit ones...I was having trouble seeing, important in the dirt mission, wearing the street helmet. I need to go helmet and goggle shopping. I also need to keep the bike closer to home until we get that first oil change over with if I'm going to have a bike for future runs.

    And if anyone else knows some small/female feet that need boots...motorcycle superstore has Alpinestars in closeout cheeeeaaaaapppp! http://www.Motorcycle-Superstore.com/2/6/3/1/CITEM/Alpinestars-Tech-6-Boots-Closeouts.aspx
  10. dunerat

    dunerat WTF?

    Joined:
    May 17, 2008
    Oddometer:
    14,621
    Location:
    DRINKIN FROM THE CUP
    QS at least there not pink .... dont think i could look at you the same:roflremember the diff cover:eek1
  11. reBARman

    reBARman Been here awhile

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Oddometer:
    537
    Location:
    Seattle
    Looks like I finally get a Saturday off! I was thinking of going over the same route some of us took a few weeks back, SCD and Pacifico I think. Anyone else up for early Saturday?
  12. dunerat

    dunerat WTF?

    Joined:
    May 17, 2008
    Oddometer:
    14,621
    Location:
    DRINKIN FROM THE CUP
    neg. out of commission till at least 1000,:drums :strum :loaded :feelgood :snore .............:sick
  13. NSFW

    NSFW basecamp4adv

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Oddometer:
    18,454
    Location:
    Burbank CA

    hey toby, sopascat is up for a ride.....tomorrow morning.

    i'm still on the fence...i plan to ride the xr400 and shake it up a little bit for next weekend's ride (kennedy meadows). if i do, it will be a 7:30 am, same place we met the last time. breakfast at newcomb's sounds good too.
  14. NSFW

    NSFW basecamp4adv

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Oddometer:
    18,454
    Location:
    Burbank CA


    subtle but deadly.....:jack
  15. reBARman

    reBARman Been here awhile

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Oddometer:
    537
    Location:
    Seattle
    Cool, I'll be there at 7:30 and hang out a bit, :ear
  16. sopascat

    sopascat not much of an adventurer

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Oddometer:
    4,416
    Location:
    So Cal
    long as it's noob on a small bike friendly..........
  17. reBARman

    reBARman Been here awhile

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Oddometer:
    537
    Location:
    Seattle
    That's funny, I was thinking of posting "noob on a big bike friendly" :lol3
  18. sopascat

    sopascat not much of an adventurer

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Oddometer:
    4,416
    Location:
    So Cal
    I guess that'll work out, then:rofl
  19. qwiksilver

    qwiksilver Been here awhile

    Joined:
    Jun 7, 2008
    Oddometer:
    348
    Location:
    Hollywood, CA
    I couldn't look at me the same.

    My helmet is here. We got off work early so I decided to support the local economy and hit Scott Performance. I got a silver, black and white helmet (goes with the bike). I got goggles. I'm broke. So...boots are on the way. Pants, gloves, helmet and goggles are here. Bike needs a tune up and some hand guards. I need some body armor.

    Then I need to learn how to ride the thing.
  20. sopascat

    sopascat not much of an adventurer

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Oddometer:
    4,416
    Location:
    So Cal
    So join us in the morning