Middle Tennessee pixel hunt

Discussion in 'Southeast, The Lair of the Dragon - The Blue Ridge' started by rob feature, Jan 20, 2010.

  1. istbenz

    istbenz Mustachioed Marauder

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Oddometer:
    305
    Location:
    Cordova, TN
    Thanks guys. I had a terrible day and my brain was quite mushy by late this afternoon:nah :nah :nah . This ride was just what I needed to clear my head and help me reset- there is some BEAUTIFUL countryside down that way!

    I'll try to get the new tag up sometime tomorrow evening after I get off work (I'm quite certain nobody will bust my balls if it's a little over 24 hrs :deal )

    BA
  2. istbenz

    istbenz Mustachioed Marauder

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Oddometer:
    305
    Location:
    Cordova, TN
    Oh, do you guys want something a little bit closer to town or a good day trip out and back???? I have a few ideas for both :D

    BA
  3. Thumper996

    Thumper996 Been here awhile

    Joined:
    Jun 23, 2009
    Oddometer:
    596
    . Closer to town, forecast is for 2 to 4 inches of rain through Momday
  4. ihatefalling

    ihatefalling Let it roll

    Joined:
    Aug 19, 2009
    Oddometer:
    3,511
    Location:
    Franklin, TN
    True that....closer would be nice. Us guys on little bikes ya know....:shog
  5. richarddacat

    richarddacat Rollin' and Tumblin'

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Oddometer:
    4,164
    Location:
    Heart of Tennessee
    The southern border is looking clear .........for now.....:dg
    :dunno
  6. cdq3

    cdq3 DRZ400pack mule

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Oddometer:
    940
    Location:
    theta tennessee
    boondox..south back woods..redneck .. dont stop untill ya here banjo's uh playing.:D
  7. istbenz

    istbenz Mustachioed Marauder

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Oddometer:
    305
    Location:
    Cordova, TN
    [​IMG]

    Not too hard to get to :D

    I met this nice chap- Bill Maddox- who is the all around maintenance guy, museum operator, and reenactor here. Had a nice little chat. I guess I'll accept your pic w/out him in it (oh, & I guess if you don't have a propane tank strapped to your bike that'll be o.k. too :evil :rofl )

    BA
  8. cdq3

    cdq3 DRZ400pack mule

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Oddometer:
    940
    Location:
    theta tennessee
    :kboom I guess we would know if you crashed today:kboom
  9. rob feature

    rob feature Domain Ranger

    Joined:
    May 12, 2005
    Oddometer:
    5,167
    Location:
    Colorado
    :huh

    Now I've seen it all.

    After this, I mean. Wheelies anyone?

    [​IMG]
  10. cdq3

    cdq3 DRZ400pack mule

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Oddometer:
    940
    Location:
    theta tennessee

    LMAO !!! hot damn is that beer!? :thumb :bow
  11. Drowsy Dave

    Drowsy Dave Square Peg, No Hole

    Joined:
    Apr 26, 2006
    Oddometer:
    1,284
    Location:
    Middle seat on the Astral Plane.
    I wanna be robs buddy.:freaky:1drink:slurp:dutch
  12. rob feature

    rob feature Domain Ranger

    Joined:
    May 12, 2005
    Oddometer:
    5,167
    Location:
    Colorado
    Well it ain't propane :lol3
  13. cdq3

    cdq3 DRZ400pack mule

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Oddometer:
    940
    Location:
    theta tennessee
    i thought i was,:lol3 but he ant never brought no shit like that down here. (remind me to invite him to the next party ride)...:super soon:D
  14. rob feature

    rob feature Domain Ranger

    Joined:
    May 12, 2005
    Oddometer:
    5,167
    Location:
    Colorado
    speaking of...when you gonna have us all down for a beer picnic?
  15. cdq3

    cdq3 DRZ400pack mule

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Oddometer:
    940
    Location:
    theta tennessee
    gona try to do that ride sometimes in july. a night ride and woods mix. over night camp out if anyone likes. (still in the works) any input always welcome.
  16. Drowsy Dave

    Drowsy Dave Square Peg, No Hole

    Joined:
    Apr 26, 2006
    Oddometer:
    1,284
    Location:
    Middle seat on the Astral Plane.
    Tag!

    <a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i832.photobucket.com/albums/zz249/mobeus2001/Mobile%20Uploads/mnskrs20stn.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a>
  17. cdq3

    cdq3 DRZ400pack mule

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Oddometer:
    940
    Location:
    theta tennessee
    woohooo!!! way ta go man:clap
    good to see ya on wheels..glad you got one:wink:
  18. mrbreeze

    mrbreeze Long timer

    Joined:
    Jan 13, 2007
    Oddometer:
    9,874
    Location:
    Tennessee

    very cool! Nice bike, too!
    :clap :clap :clap
  19. istbenz

    istbenz Mustachioed Marauder

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Oddometer:
    305
    Location:
    Cordova, TN
    Beer picnic????:ear :clap :clap

    I do love beer (& good food) :beer :slurp :dutch :dg

    BA
  20. istbenz

    istbenz Mustachioed Marauder

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Oddometer:
    305
    Location:
    Cordova, TN
    Nice work, Dave! :thumb :thumb

    I hope we'll get a new tag today :lol3

    BA