Welcome to this awesome forum

Discussion in 'Ride Reports - Epic Rides' started by Baldy, Jul 4, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baldy

    Baldy Site Owner Administrator

    Joined:
    Jun 30, 2001
    Oddometer:
    9,718
    Location:
    Silicon Valley, CA
    Got adventures in your blood? This awesome new forum lets you tell all and post pics of your ride.

    :D
    #1
  2. Mad Dog 86

    Mad Dog 86 n00b

    Joined:
    Jul 6, 2001
    Oddometer:
    1
    Location:
    Philippines
    Your message caught me in a classic biker depression: not feeling like riding due to many reasons.

    Here's hoping your new forum is just the ticket to help lift me out of the doldrums.

    More power to you, Baldy!

    take good care,

    Hernan
    #2
  3. Hoppy

    Hoppy Been here awhile

    Joined:
    Jul 6, 2001
    Oddometer:
    164
    Location:
    SF, CA, USA
    Holy shit, what happened in the above picture? DId this happen to a forum reader? I've done some water crossings before, but unlike a TRUE-ADVENTURER[tm], I usually do an inspection of the place that I'm crossing before I commit myself...

    -Hoppy
    #3
  4. fish

    fish Banned

    Joined:
    Jul 6, 2001
    Oddometer:
    47,707
    Location:
    Gold Country
    Hop Sing! Nice to see...er read you. How's it hangin, my man?

    fish
    #4
  5. Distance Rider

    Distance Rider n00b

    Joined:
    Jul 3, 2001
    Oddometer:
    2
    Location:
    San Diego, CA
    Yeah, I guess it was deeper than it looked. So here's what happened next (and they succeeded):

    Attached Files:

    #5
  6. John Bennett

    John Bennett Flow With the Go!

    Joined:
    Jul 8, 2001
    Oddometer:
    34
    Location:
    Lufkin, Texas USA
    Cool forum!
    #6
  7. billcat

    billcat z

    Joined:
    Jul 6, 2001
    Oddometer:
    777
    Location:
    Colorado
    An excellent endeaver, Chris! Thanks for putting it up!
    #7
  8. Slider

    Slider n00b

    Joined:
    Jul 11, 2001
    Oddometer:
    2
    Location:
    Bay Area, CA
    Cool website for the type of riding I like to do!
    #8
  9. MotorMark

    MotorMark n00b

    Joined:
    Jul 20, 2001
    Oddometer:
    2
    Location:
    USA Georgia
    Wow, this website has all kinds of strange stuff to mess with. It is kinda neat though.
    I just want to try this out, and see if it works. It seems kinda sophisticated to me.:huh

    Anyway, I ride a KLR650, and it has been an awesome adventure touring bike. I cant wait till the weekend, and ride again.

    If anybody is interested, I have a KLR650 website that is pretty good, check it out if you dare -
    http://www.angelfire.com/mo/motormark/
    Also, if you live in the SE USA, join -
    http://groups.yahoo.com/group/Dixie_Dual_Sport

    This is my first post here, and I'll cut it short, just to see if it works.
    #9
  10. Baldy

    Baldy Site Owner Administrator

    Joined:
    Jun 30, 2001
    Oddometer:
    9,718
    Location:
    Silicon Valley, CA
    Yeah. Notice how many people said it was a cool forum and then booked and never returned. :rofl :rofl :rofl
    #10
  11. Linzi

    Linzi Crazy Plott Lady

    Joined:
    May 18, 2003
    Oddometer:
    15,466
    Location:
    Norris, TN
    I love it, and I'll be sticking around...much to the chagrin of everyone else around here. :rofl

    Great work, Baldy! :thumb
    #11
  12. Mully

    Mully Kineticist

    Joined:
    Jul 9, 2001
    Oddometer:
    3,757
    Location:
    The Comstock
    Gotta give you credit, grrl - you've got staying power! :nod

    (Say.....you back in Hogtown? )

    And Baldy........this has to be a record for the longest length of time between posts in a thread!

    mully
    #12
  13. Stinez

    Stinez Rhymes with Heinz :D

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Oddometer:
    49,741
    Location:
    Nor Cal
    For such an awesome start.
    Mad dog
    Hoppy
    Distance Rider
    And the others didn’t stay around long.

    Did they become other personas? :dunno
    #13
  14. Distance Rider

    Distance Rider n00b

    Joined:
    Jul 3, 2001
    Oddometer:
    2
    Location:
    San Diego, CA
    Hahaha. Distance Rider is a test account I set up. I just logged into it again and it said Last visit: 07-06-2001, 04:47 PM.

    Baldy
    #14
  15. fish

    fish Banned

    Joined:
    Jul 6, 2001
    Oddometer:
    47,707
    Location:
    Gold Country
    Hoppy's still around, occasionally. He showed up at the sierra soiree.

    [​IMG]
    #15
  16. Possu

    Possu de-nOObed!

    Joined:
    Jan 9, 2004
    Oddometer:
    5,230
    Location:
    Oxford, UK
    Where was the photo taken? I assumed that it's in the US somewhere but they all seem to be on Africa Twins - a bike not sold in the States?

    If not US, then Germany or German riders?

    Steve
    #16
  17. Robert

    Robert KickAss Adventurer

    Joined:
    Jan 30, 2002
    Oddometer:
    1,721
    Location:
    Long Island, NY
    and to think the rider could have just gone around most of that.....and avoided drowning his bike
    #17
  18. AntWare

    AntWare Lost In Translation

    Joined:
    Oct 10, 2002
    Oddometer:
    16,483
    Somebody needs to teach that Baldy fella how to link to pictures instead of attaching them, doesn't he know what that does to the owners bandwidth... :lol3
    #18
  19. Motobrandt

    Motobrandt Free Opinions Here

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Oddometer:
    630
    Location:
    Los Angeles
    I'm not sure that I understand. You mean go around the water instead of through it? :dunno hmmmm... then he wouldn't have fallen off in the middle of a giant mud puddle and had to swim to shore and call his buddies to tow him out and laugh in embarassment and ... well that's what memories are made of :lol3 :lol3 :flip :jive :ricky :poser :slurp :beer

    Yeah I'm back from my shoulder surgery and starting trouble already. :rofl
    Cheers!
    #19
  20. Linzi

    Linzi Crazy Plott Lady

    Joined:
    May 18, 2003
    Oddometer:
    15,466
    Location:
    Norris, TN
    Uh, thanks... I think? :confused (Are you trying to tell me to go away?) :rofl

    Yup. Been back, lately?
    #20
Thread Status:
Not open for further replies.