Howling at the Moon Dual Sport Oct 23/24

Discussion in 'West – California, the desert southwest and whatev' started by Nightstalker, Jun 14, 2010.

  1. HAPPYTRAILSINC

    HAPPYTRAILSINC single track rider

    Joined:
    Oct 8, 2009
    Oddometer:
    1,041
    Location:
    lost in space
    ur foot gonna be ready by KM???? will see u this weekend:clap
    #81
  2. dunerat

    dunerat WTF?

    Joined:
    May 17, 2008
    Oddometer:
    15,424
    Location:
    DRINKIN FROM THE CUP
    No, leg is still painful as hell to stand on so my riding will be nOOb style at best, but I will be at KM :freaky
    #82
  3. Nightstalker

    Nightstalker YO BUDDYPAL!

    Joined:
    Aug 5, 2003
    Oddometer:
    6,012
    Location:
    Sunny Phoenix, AZ
    #83
  4. spafxer

    spafxer Long timer

    Joined:
    Mar 12, 2007
    Oddometer:
    3,425
    Hey Joel,

    The latest Arizona headlines :

    <!-- end bd -->

    Police swarm Arizona town after biker shootout


    You sure it's safe to ride with these guys? :huh

















    :poser:hide
    #84
  5. NSFW

    NSFW basecamp4adv Super Supporter

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Oddometer:
    25,680
    Location:
    Burbank CA
    jim i'll be there packed and loaded.....:evil







    thanks ns, awesome rr.....:clap


    no doubt, this is going to be another great event...:ricky
    #85
  6. dunerat

    dunerat WTF?

    Joined:
    May 17, 2008
    Oddometer:
    15,424
    Location:
    DRINKIN FROM THE CUP
    Pretty sure those guys weren't riding dual sport bikes:wink:
    #86
  7. spafxer

    spafxer Long timer

    Joined:
    Mar 12, 2007
    Oddometer:
    3,425


    What ? Drinking and shooting is NOT "Dual Sport"?

    :rofl
    #87
  8. NSFW

    NSFW basecamp4adv Super Supporter

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Oddometer:
    25,680
    Location:
    Burbank CA
    need to start sending our app and $
    #88
  9. soloyosh

    soloyosh Dad and husband Supporter

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Oddometer:
    5,521
    Location:
    LHC, AZ
    Looks like I'm B-route material on my F650GS.

    Cool. Thanks for the preview.
    #89
  10. dunerat

    dunerat WTF?

    Joined:
    May 17, 2008
    Oddometer:
    15,424
    Location:
    DRINKIN FROM THE CUP
    ah...yeah:D
    #90
  11. Nightstalker

    Nightstalker YO BUDDYPAL!

    Joined:
    Aug 5, 2003
    Oddometer:
    6,012
    Location:
    Sunny Phoenix, AZ
    #91
  12. refokus

    refokus Hmmmmmm Supporter

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Oddometer:
    3,242
    Location:
    Arizona
    I'm IN!!!:clap
    #92
  13. OldtimerTC

    OldtimerTC Been here awhile

    Joined:
    Oct 28, 2008
    Oddometer:
    971
    Location:
    Somewhere Between Arizona and Colorado

    Cool, I'm registered to. Your gonna love the new 4fiddy...It will make the Bradshaw trail easy. :huh
    #93
  14. Becktastic

    Becktastic Bonzai Becky

    Joined:
    Jul 31, 2009
    Oddometer:
    1,185
    Location:
    Somewhere between CA and Ushuaia!
    Just registered! Looks awesome! :D
    #94
  15. airgord

    airgord What am I doing out here! Supporter

    Joined:
    Feb 11, 2007
    Oddometer:
    894
    Location:
    Eloy, AZ.
    Good! Now get those other kids to sign up too!
    #95
  16. seabee1

    seabee1 we build, we fight

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Oddometer:
    2,477
    Location:
    Scottsdale, Arizona
    registration done! looking forward to my first experience with these folks.:clap
    #96
  17. refokus

    refokus Hmmmmmm Supporter

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Oddometer:
    3,242
    Location:
    Arizona
    Cool, glad to see you are registered. This is going to be a good time. I am with TC, I hope it rains before the event.
    #97
  18. goner

    goner addict

    Joined:
    Jan 5, 2010
    Oddometer:
    212
    Location:
    surprise az
    new ride brad?
    #98
  19. refokus

    refokus Hmmmmmm Supporter

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Oddometer:
    3,242
    Location:
    Arizona
    yes, I am the lucky one that is getting the 450 previously owned by Yardstick. Great bike!:clap
    #99
  20. Slowred

    Slowred Been here awhile

    Joined:
    Aug 31, 2010
    Oddometer:
    917
    Location:
    Arizona
    Hi Guys,

    New to the forum. I'm interested in the ride, especially the Sun. A loop. I have good experience with tough single track, but am wondering if my CRF450x stock will be able to comfortably make the longer loops with the stock tank? I am used to carrying extra fuel bottles. I do not want to be a hindrance in any way.

    TIA